הפורמולה שהופכת לקוח מתלונן ללקוח מרוצה
איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים ואיך להפכם ללקוחות מרוצים, חוזרים וממליצים.
0.0 (0)
7 הרשמות לקורס

איריס אבידן
זמן פרסום08/12/2017
1שיעורים
17:50ש׳ צפייה
התחל בחינם ללא התחייבות. תוכל לבטל מתי שתרצה
פרטי הקורס

אחד הקשיים שבעלי העסקים נתקלים בהם זה לקוח מתלונן.
לקוח מתלונן גורם לנו להרגיש רע, משום שבהרבה מקרים נתנו את הנשמה, נתנו שרות טוב, המוצר שלנו מצויין, בכל זאת, הלקוח מתלונן.
אחת הבעיות במקרה כזה זוהי המבוכה מהסיטואציה, שגורמת לכך שלא נפנה לעזרה ונשאר עם הבעיה.
אבל,
ברוב המקרים, גם אם המוצר או השרות אינם תקינים, הלקוח מסוגל להבין.
אנשים עושים עסקים עם אנשים, ולכן הם מבינים שלפעמים דברים אינם קורים כפי שמצפים,
ולכן, מה שהכי חשוב בסיטואציה כזו היא ההתייחסות שלנו ללקוח.
הדרך שבה נתמודד עם הבעיה תקבע לא פעם את מידת שביעות הרצון של הלקוח מהטיפול שלנו.
לקוח שתלונתו טופלה בצורה טובה, ירגיש שעברנו "מבחן חשוב" ולכן ירגיש נח יותר ובטוח להמשיך ולקנות,
ואפילו להמליץ לחבריו.

ההדרכה הזו מציגה פורמלה מיוחדת שאם נפעל לפיה, נלמד להפוך לקוח מתלונן ללקוח מרוצה.
הפורמולה הינה פיתוח של המודל עימו אני עובדת, שמשלב כלים מתוך עולם הגישור וכלים מתוך עולם השיווק והמכירות.


לחץ על כפתור הצטרף לקורס ולמד כיצד להפוך לבעל עסק שלא מפסיד לקוחות ויודע להתמודד עם כל לקוח.

מה נלמד?
  • לאחר סיום הקורס, התלמידים יוכלו...
  • להתמודד עם כל לקוח מתלונן (וגם עם לקוח מעצבן) כדי להפכו ללקוח מרוצה, חוזר וממליץ.
  • למי הקורס מתאים? למי הוא לא מתאים?
  • הקורס מתאים לבעלי עסקים שיש להם לקוחות ומתמודדים מידי פעם עם תלונות או בקשות להחזרת מוצר/שרות/קורס אינטרנטי.
  • מה התלמידים צריכים לדעת או לעשות לפני תחילת הקורס?
  • לא צריך כל ידע מוקדם. חשוב להגיע עם נכונות ללמוד דרך חדשה.
מודולים בקורס
  • מודול 1 הפורמולה שהופכת לקוח מתלונן ללקוח מרוצה 1 שיעורים 17:50 שעות
    • קורס שבו תלמד איך לדבר עם הלקוח המתלונן (או המעצבן) כך שיהיה לקוח מרוצה, חוזר וממליץ 17:50
התחל בחינם
כולל:
  • גישה מלאה וללא הגבלה לכל הקורסים באתר.
  • צפה מהמחשב, טאבלט
  • צפה מהמחשב, טאבלט
אודות יוצר הקורס
איריס אבידן
יועצת עסקית, מגשרת ומומחית לתקשורת אפקטיבית. מלמדת בעלי עסקים כיצד ליצור תקשורת טובה עם לקוחות העסק. איך לדבר עם לקוח חדש כדי שיקנה, איך דבר עם לקוח מתלונן כדי להפכו ללקוח מרוצה ואיך לדבר עם לקוחות... קרא עוד
ביקורות תלמידים
0.0
רייטינג ממוצע
0%
0%
0%
0%
0%
עדיין אין ביקורות לקורס זה
קורסים נוספים
פרסום לקבל פניות טלפון לבית העסק - מה עובד טוב יותר פייסבוק או גוגל?
פרסום באינטרנט, פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, לידים
אורית שיפרין
יצירת רשימת השמעה (פלייליסט) בפייסבוק
פרסום בפייסבוק, ניהול עמודים עסקיים
אורית שיפרין
ביצת הזהב - מרעיון לסדנא מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת
כל הטעויות שמנחים עושים ואיך לעשות כך שלך זה לא...
בת-חן שפירא
לפצח את האאוטבריין - קורס האאוטבריין המקיף בישראל
שיווק וקידום כתבה ממומנת באאוטבריין באתרים כמו Ynet דה מרקר...
ברנרד מזל טוב
מה תרצה ללמוד?