ביצת הזהב - מרעיון לסדנא מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת
כל הטעויות שמנחים עושים ואיך לעשות כך שלך זה לא יקרה
0.0 (0)
0 הרשמות לקורס

בת-חן שפירא
זמן פרסום20/02/2019
5שיעורים
00:00ש׳ צפייה
התחל בחינם ללא התחייבות. תוכל לבטל מתי שתרצה
פרטי הקורס


האם הסדנא שלך מיוחדת? ברור
איך אני יודעת? כי כל אחד מאיתנו מביא את עצמו אחרת לתוך עולם התכנים והתהליכים בסדנא.
האם היא מבוקשת?
אני מניחה שהתשובה היא אחת משתיים, אחרת לא היינו נפגשים פה – או לא מספיק מבוקשת או כל כך מבוקשת שרצים מסדנא לסדנא.
האם היא משתלמת? במידה ולא – הפוטנציאל ממומש רק בחלקו (הקטן),
שהרי כדי לממש את הפוטנציאל הכלכלי בעסק עם קבוצות חייבת להיות לך ביד לפחות סדנא אחת
שהיא גם מיוחדת, גם מבוקשת וגם משתלמת.
לכן, אם רוצים לעשות מהסדנא שלך עסק ולהתפרנס ממנו בכבוד, חייבים לחשוב קודם כל מ'חוץ לסדנא'.
ואז, כשחושבים על הסדנא לא חושבים רק על שורה של תרגילים מדליקים, אלא מפתחים אותה בסדר פעולות שמאפשר לה לממש את הפוטנציאל העסקי שלה ולהיות גם מיוחדת, גם מבוקשת וגם משתלמת.

  • מהן הטעויות שמנחים עושים ואיך לך זה לא יקרה?
  • איך מאמצים גישה עסקית בלי לפגוע במקצועיות, ואפילו לשפר את השרות?
  • איך עוקפים את 'מסע השיכנועים' בשיווק כבר בפיתוח הסדנא?
  • ואיך עונים בפשטות על השאלה המעצבנת – למה שיבואו דווקא לסדנא שלך?

הגישה והדרך שבהן ניגשים לתכנון הסדנא משפיעות על ה…תכנון שלה. וכמובן גם על הביצוע. שואלים שאלות שמחוץ לסדנא, כאלה שנוגעות בשיווק וענייני כסף ומקבלים תבנית חדשה לפיתוח סדנאות שמאפשרות לממש את הפוטנציאל. גם שלך. גם של הסדנא. וגם של העסק.


מה נלמד?
  • לאחר סיום הקורס, התלמידים יוכלו...
  • להימנע מהטעויות הקלאסיות שכולם מחקים את כולם בתהליך פיתוח הסדנא. הם יבינו לעומק איך נכון לגשת לפיתוח סדנא כך שהיא באמת תהפוך לביצת זהב. כלומר, למוצר ריווחי – מיוחד, מבוקש ומשתלם (ולא רק ללקוחות).
  • למי הקורס מתאים? למי הוא לא מתאים?
  • הקורס מתאים למי שמעוניין לפתח סדנא באופן מקצועי ומוכן לגבש גישה עסקית-מקצועית-שיווקית שתסייע לו לשווק אותה בלב שלם, להנחות אותה בראש שקט ולגבות תמורתה מחיר הולם. הוא מתאים למי שמוכן להשקיע ולתכנן באופן יסודי סדנא אנשים נשארים שבעי רצון עם טעם של עוד, שואלים איך ממשיכים מפה כשהמחיר, מבחינתם, כבר לא מהווה פקטור. הוא לא מתאים למי שבטוח שאם יש לו רשימה של 3 נושאים חשובים ו-2 תרגילים מגניבים, יש לו ביד סדנת וואוו מנצחת שאנשים יגיעו אליה בהמוניהם ויישאר עם לסת שמוטה.
  • מה התלמידים צריכים לדעת או לעשות לפני תחילת הקורס?
  • לקבל כמה החלטות אסטרטגיות ביחס לסדנא בנושא בו הם מתמצאים ועדיף אפילו מתמחים – משך, הרכב מישתתפים, אוכלוסית היעד וסדר גודל או רמת המחיר של הסדנא, וכמובן – מה ההבטחה השיווקית שלה.
מודולים בקורס
  • מודול 1 ביצת הזהב - מרעיון לסדנא מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת 5 שיעורים 00:00 שעות
    • 1 - למה כדאי לחשוב גם (ובעיקר) מחוץ לסדנא בשלבי התכנון שלה?
    • 2 - מה זה בכלל סדנא ולמה תכנון מאורגן ומדוייק מאפשר לה להיות מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת?
    • 3 - הגישה השיווקית ואיך לשלב אותה כבר בתכנון הסדנא כדי שלקוחות יבקשו להשתתף בה בלי קשר למחיר שלה?
    • 4 - הגישה הפיננסית והדרך שלה לשפר את הערך והאיכות התכנים המיקצועיים עבור הלקוחות
    • 5 - המרכיב הסודי בתכנון סדנא שהופך את כל העסק הזה לממש רווחי
התחל בחינם
כולל:
  • גישה מלאה וללא הגבלה לכל הקורסים באתר.
  • צפה מהמחשב, טאבלט
  • צפה מהמחשב, טאבלט
אודות יוצר הקורס
בת-חן שפירא
מי אני ולמה אני "עושה את זה"? נעים מאד. בת-חן שפירא. אני מנחה. מנחה בהכשרתי, במקצועי ובעיקר בהווייתי. בדיוק כמו רבים מבעלי המקצוע למדתי הרבה מאד דברים. אז אני גם מאמנת עסקית. ויועצת מקצועית. ומדריכה. וחונכת. ומורה. שמלמדת... קרא עוד
ביקורות תלמידים
0.0
רייטינג ממוצע
0%
0%
0%
0%
0%
עדיין אין ביקורות לקורס זה
קורסים נוספים
איך לייצר ולשווק קורס אינטרנטי
יצירת מצגת - יצירת סרטון מתוך המצגת - העלאת הקורס...
מתי אברמסון
לפצח את האאוטבריין - קורס האאוטבריין המקיף בישראל
שיווק וקידום כתבה ממומנת באאוטבריין באתרים כמו Ynet דה מרקר...
ברנרד מזל טוב
ככה תגלה את ההתנגדות האמיתית שבגללה הלקוח לא סוגר איתך!
לא נמאס לך לשמוע
אייל שבתאי
התנגדויות מכירה - טיפול מהיר בהתנגדויות מכירה
טיפול בהתנגדויות מכירה - מה צריך לעשות ע
אייל שבתאי
מה תרצה ללמוד?