ביצת הזהב - מרעיון לסדנא מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת

כל הטעויות שמנחים עושים ואיך לעשות כך שלך זה לא יקרה

תאריך פרסום: 20/02/2019 מספר מודולים 1 מספר שיעורים 5

שתף, תרוויח!

אודות יוצר הקורס

בת-חן שפירא

מי אני ולמה אני "עושה את זה"? נעים מאד. בת-חן שפירא. אני מנחה. מנחה בהכשרתי, במקצועי ובעיקר...

פרטי הקורס


האם הסדנא שלך מיוחדת? ברור
איך אני יודעת? כי כל אחד מאיתנו מביא את עצמו אחרת לתוך עולם התכנים והתהליכים בסדנא.
האם היא מבוקשת?
אני מניחה שהתשובה היא אחת משתיים, אחרת לא היינו נפגשים פה – או לא מספיק מבוקשת או כל כך מבוקשת שרצים מסדנא לסדנא.
האם היא משתלמת? במידה ולא – הפוטנציאל ממומש רק בחלקו (הקטן),
שהרי כדי לממש את הפוטנציאל הכלכלי בעסק עם קבוצות חייבת להיות לך ביד לפחות סדנא אחת
שהיא גם מיוחדת, גם מבוקשת וגם משתלמת.
לכן, אם רוצים לעשות מהסדנא שלך עסק ולהתפרנס ממנו בכבוד, חייבים לחשוב קודם כל מ'חוץ לסדנא'.
ואז, כשחושבים על הסדנא לא חושבים רק על שורה של תרגילים מדליקים, אלא מפתחים אותה בסדר פעולות שמאפשר לה לממש את הפוטנציאל העסקי שלה ולהיות גם מיוחדת, גם מבוקשת וגם משתלמת.

  • מהן הטעויות שמנחים עושים ואיך לך זה לא יקרה?
  • איך מאמצים גישה עסקית בלי לפגוע במקצועיות, ואפילו לשפר את השרות?
  • איך עוקפים את 'מסע השיכנועים' בשיווק כבר בפיתוח הסדנא?
  • ואיך עונים בפשטות על השאלה המעצבנת – למה שיבואו דווקא לסדנא שלך?

הגישה והדרך שבהן ניגשים לתכנון הסדנא משפיעות על ה…תכנון שלה. וכמובן גם על הביצוע. שואלים שאלות שמחוץ לסדנא, כאלה שנוגעות בשיווק וענייני כסף ומקבלים תבנית חדשה לפיתוח סדנאות שמאפשרות לממש את הפוטנציאל. גם שלך. גם של הסדנא. וגם של העסק.


מודולים בקורס

מודול 1: ביצת הזהב - מרעיון לסדנא מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת

  • שיעור 1 - למה כדאי לחשוב גם (ובעיקר) מחוץ לסדנא בשלבי התכנון שלה?
  • שיעור 2 - מה זה בכלל סדנא ולמה תכנון מאורגן ומדוייק מאפשר לה להיות מיוחדת, מבוקשת ומשתלמת?
  • שיעור 3 - הגישה השיווקית ואיך לשלב אותה כבר בתכנון הסדנא כדי שלקוחות יבקשו להשתתף בה בלי קשר למחיר שלה?
  • שיעור 4 - הגישה הפיננסית והדרך שלה לשפר את הערך והאיכות התכנים המיקצועיים עבור הלקוחות
  • שיעור 5 - המרכיב הסודי בתכנון סדנא שהופך את כל העסק הזה לממש רווחי

שאלות ותשובות על הקורס

לאחר סיום הקורס, התלמידים יוכלו...

  • להימנע מהטעויות הקלאסיות שכולם מחקים את כולם בתהליך פיתוח הסדנא. הם יבינו לעומק איך נכון לגשת לפיתוח סדנא כך שהיא באמת תהפוך לביצת זהב. כלומר, למוצר ריווחי – מיוחד, מבוקש ומשתלם (ולא רק ללקוחות).

למי הקורס מתאים? למי הוא לא מתאים?

  • הקורס מתאים למי שמעוניין לפתח סדנא באופן מקצועי ומוכן לגבש גישה עסקית-מקצועית-שיווקית שתסייע לו לשווק אותה בלב שלם, להנחות אותה בראש שקט ולגבות תמורתה מחיר הולם. הוא מתאים למי שמוכן להשקיע ולתכנן באופן יסודי סדנא אנשים נשארים שבעי רצון עם טעם של עוד, שואלים איך ממשיכים מפה כשהמחיר, מבחינתם, כבר לא מהווה פקטור. הוא לא מתאים למי שבטוח שאם יש לו רשימה של 3 נושאים חשובים ו-2 תרגילים מגניבים, יש לו ביד סדנת וואוו מנצחת שאנשים יגיעו אליה בהמוניהם ויישאר עם לסת שמוטה.

מה התלמידים צריכים לדעת או לעשות לפני תחילת הקורס?

  • לקבל כמה החלטות אסטרטגיות ביחס לסדנא בנושא בו הם מתמצאים ועדיף אפילו מתמחים – משך, הרכב מישתתפים, אוכלוסית היעד וסדר גודל או רמת המחיר של הסדנא, וכמובן – מה ההבטחה השיווקית שלה.

ביקורות מתלמידים

0%
0%
0%
0%
0%
0.0
רייטינג ממוצע

ביקורות

עדיין אין ביקורות לקורס זה

קורסים נוספים

אקסל ממתחילים למתקדמים - קורס אינטרנטי

אקסל - מהבסיס ועד לדרגה מתקדמת.
על ידי מתי אברמסון

64 רשומים

סדנה אינטרנטית להתנהלות נכונה עם הכסף שלך בעסק

איך לנהל את תזרים המזומנים של העסק שלך בצורה חכמה...
על ידי סוסימפל יצירת הכנסה באינטרנט

57 רשומים

אפליקציות למחשב וסמארטפון - קורס אינטרנטי

תוכנות חובה למחשב וסמארטפון
על ידי מתי אברמסון

11 רשומים
מה תרצה ללמוד?