מאלרגיה לאנרגיה. להשאר נאמן לאמת שלך בתהליכי שיווק סדנאות

שיווק מדוייק שימשוך לקוחות שמעוניינים בדיוק בסדנא שלך

תאריך פרסום: 19/02/2019 מספר מודולים 1 מספר שיעורים 6

שתף, תרוויח!

אודות יוצר הקורס

בת-חן שפירא

מי אני ולמה אני "עושה את זה"? נעים מאד. בת-חן שפירא. אני מנחה. מנחה בהכשרתי, במקצועי ובעיקר...

פרטי הקורס

הסדנא מוכנה או כמעט מוכנה. מה עכשיו? איך מתקדמים מפה?
איך מוציאים את הסדנאות לפועל?
איך מפיצים את הבשורה?
איך בכלל משווקים סדנאות?
סדנאות, בתור מוצר קבוצתי מאתגרות במיוחד מכיוון שהן רגישות להשפעות,
הן דורשות מכמות מסויימת של אנשים שרוצים את אותו הדבר
להגיע באותו הזמן לאותו המקום ולשלם על זה כסף. מחיר הולם.
עכשיו, כשיודעים מה משווקים נשאלת השאלה איך משווקים את זה?
איך לממש את הפוטנציאל. שלא ישכב במגירה?
בשביל זה נולד שיווק משיכה.
שיווק מדייק ומדוייק שהמטרה העיקרית שלו היא למשוך לקוחות מדוייקים
שמעוניינים בדיוק בסדנא שלנו.
כי.. מי רוצה לדחוף? לשכנע? להתפשר?

  • למה ניתקפנו באלרגיה לשיווק, ומה זה בכלל שיווק?
  • תהליך שיווק – מה זה באמת אומר? ומה זה אומר להנחות אותו?
  • איך יוצאים לפעולה יעילה שממלאת מחזורים פעם אחר פעם?
  • מהי חשיפה נכונה, ואיך היא משרתת אותנו?
  • איך בונים תוכנית שיווק ומהו סדר הפעולות הנדרש כדי להימנע מטעויות קריטיות שעולות המון כסף וניגמרות בעוגמת נפש?
  • כמה עולה שיווק ולמה משווקים רוצים כל כך הרבה כסף?
  • איך לתכנן גם את מערך השיווק וגם את תקציב השיווק בלי לפשוט את הרגל?
  • איך ליהנות מהשיווק ולהישאר נאמנים גם לעצמנו וגם לאמת המקצועית שלנו?
  • והכי חשוב – איך לשמור על הלך רוח מקצועי גם בתהליכי השיווק?

כששומרים על הרוח המקצועית בתהליכי השיווק נשמר גם מעגל של אנרגיה חיובית שמגדילה את עצמה ומשמרת גם את המוטיבציה וגם את הסיפוק.

מודולים בקורס

מודול 1: קוד השיווק - מאלרגיה לאנרגיה. להשאר נאמן לאמת שלך בהנחיית תהליכי שיווק של סדנאות

  • שיעור 1 - מה התפקיד החשוב של המרכיב האלרגני בשיווק קבוצות?
  • שיעור 2 - מה זה בכלל שיווק ואיך הוא יכול להיות נאמן לאמת המקצועית?
  • שיעור 3 - שיווק משיכה ואיך הוא יוצר מעגל של אנרגיה חיובית שמזינה את עצמה?
  • שיעור 4 - מה המרכיב העיקרי בעסק שממלא סדנאות במחזורים?
  • שיעור 5 - הלקוח – מה הוא חושב לעצמו?
  • שיעור 6 - יך יוצאים לפעולה יעילה כדי למלא סדנאות פעם אחר פעם?

שאלות ותשובות על הקורס

לאחר סיום הקורס, התלמידים יוכלו...

  • להכין לעצמם תוכנית שיווקית לסדנא שעומדת בקנה אחד עם הידע, הכלים והמיומנות המקצועית שלהם באופן שהם שלמים איתה ויוצאים לשיווק בלב שלם, מלאי כריזמה ואנרגיה.

למי הקורס מתאים? למי הוא לא מתאים?

  • הקורס מתאים למי שהאלרגיה לשיווק משתקת אותו ומקשה עליו לצאת לשיווק סדנאות. הוא אינו מתאים למי שמצפה לקבל מתכון לשיווק שימלא את הסדנא שלו בין לילה.

מה התלמידים צריכים לדעת או לעשות לפני תחילת הקורס?

  • התלמידים צריכים לדעת שהשיווק מתחיל מבפנים, בדיוק כמו שהסדנא מתחילה מבפנים ולהיות מוכנים לגבש הלך רוח מתאים כדי להאהב בתהליכי השיווק ולראות בהם חלק מהעבודה המקצועית של הנחית הסדנא

ביקורות מתלמידים

0%
0%
0%
0%
0%
0.0
רייטינג ממוצע

ביקורות

עדיין אין ביקורות לקורס זה

קורסים נוספים

פרסום באמזון - קורס בסיס SPM

קורס בסיס SPM
על ידי אור ים פיננסים בע"מ

40 רשומים

כנס אושר: איך להתגבר על הקשיים וליהנות מהחיים?

בכנס נראה לכם דרכים מעשיות וישימות להתמודד עם חסמים, רגשות...
על ידי אנג'לה בן-אליעזר

28 רשומים

איך ליצור כריזמה כאן ועכשיו?

המדריך המעשי שיעזור לך להשיג נוכחות ממגנטת וכריזמטית דרך הקול...
על ידי שורי שטרול

46 רשומים
מה תרצה ללמוד?